Formcheck April

 

Helt otroligt, men nu har jag precis lagt ut bilder på mig själv i BH och trosor för allmän beskådning. På internet. Ytterst underlig träning/tävlings form det här med fitness... hm... men, men, ja, ja, här är nu i alla fall bloggens första kompletta formcheck! Tycker helt klart att det har gått framåt och ser att  träningen har gett resslutat. Sakta men säkert. Är absolut lång i från "nöjd" om detta skulle vara något slags slutresultat, men so far so good! Bilderna är ju till för att checka formen och se att träningen och kosten faktiskt ger resultat, och det lyckas dom med. Känner mig totalt okritisk vilket jag vanligtvis tycker är ett minus (man måste ju utvecklas!!), men vill just nu bara peppa mig själv att köra på....!

 

Tackar Johanna för hjälpen med fotograferingen, så mycket lättare att ta hyfsade bilder med någon som är förstående för uppdraget och inte tokskrattar åt en under pågående fotografering... Syftar här på vissa familjemedlemmar som fick världens längsta skattanfall när jag bad denne fota mig sist. Tack för stödet... Man måste vara snäll när man fotar, eller hur?! Nä då, jag förstår att det ser rätt komiskt ut, speciellt när man inte har vare sig den där super formen eller tekniken. Ännu alltså. Självklart var jag också en mästerfotograf i morse och tog fantastiska bilderna på Johanna. (Spana in hennes blogg för att se hennes formcheck!)

 

Lite senare idag blir det till att köra idioten upp och ner för någon elak backe här i närheten. Ska köra 12 intervaller idag plus springa en liten snutt som uppvärmning. Go, go, go...!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Looking good! ^^

2010-04-28 @ 14:55:17
URL: http://inshape.blogg.se/
Postat av: Vas

Bara kötta på, frågan är bara varför du med bägge fötter står på tå? Tycker det saknas en bra benpose :)

2010-04-28 @ 15:11:23
Postat av: Alexandra

Ja drömma om Thailand eller varmare breddgrader gör jag mest hela tiden... ;)

Roligt att du kommenterade så jag hitta hit.. :) Modigt av dig att ställa dig sådär rakt upp och ner i underkläder! GRYMT! jag har ju inte sett några före bilder men det ser bra ut!

Ha en bra dag!

2010-04-28 @ 15:13:55
URL: http://masoou.com
Postat av: emma s

Johanna: Jarooo x)



Vas: Hehe, jag säger som Johanna, behövs bättre pose överlag! :D Har dock spanat google nu (ingen aning om att det hette sidechest, så tack för det!) och lägga till en snajdig benvinkel på nästa formcheck ;D



Alexandra: Hehe, ja, vad gör man inte för "sporten" ;) Ha en bra dag du med :D



2010-04-28 @ 19:10:34
URL: http://fitmyself.blogg.se/
Postat av: Karin

hehe mamma är så duktigt så, hon körde själv mkt så tvingade inte på henne några vikter, men hon är stark:D

hoppas du haft en riktigt fin onsdag.)

2010-04-28 @ 19:44:50
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: mamma

Bra att du har kamrater som förstår dig. Själv tog jag bilen till jobbet. Kämpa på beundrar din o Johannas uthållighet.

Kram mamma

2010-04-29 @ 08:52:41
Postat av: emliscious

var ju toksnygga bilder!!!

2010-04-29 @ 20:10:36
URL: http://emliscious.blogspot.com/
Postat av: emma s

mamman: Haha, ja det är tur ;) Jag är iaf glad att du hjälpe mig o ta kort fast du tokskrattade ;)



Em: Tack, bussigt av dig :D

2010-04-29 @ 21:47:20
URL: http://fitmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0